TT-kritik


2007-11-05

TT "uppfann" Hillary Clintons doktorsavhandling

Läs om detta hos Joakim Nilsson på Axess.

(via Johan Norberg)

RÄTTELSE 2007-11-10: Hillary Clintons doktorsavhandling "uppfanns" i själva verket av Göteborgs universitet/Sahlgrenska. Tack, Gunilla!

Publicerat av TT-kritik 2007-11-05 kl. 21:35.

7 Svar till “TT "uppfann" Hillary Clintons doktorsavhandling”

  1. # Blogger Gunilla

    Hej,

    Som jag skrev i en bloggpost i juli (se länk nedan) var det inte TT utan Göteborgs universitet/Sahlgrenska som ursprungligen uppfann avhandlingen!

    http://gunillasdagbok.blogspot.com/2007/07/besserwisseri-om-hillary-i.html  

  2. # Blogger TT-kritik

    Gunilla, tack för tipset. En rättelse införd, inlägget pingades på nytt.  

  3. # Anonymous Anonym

    Läs istället TT lögerna om Reinfeldt och Sarkozy!!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1296475.ab  

  4. # Blogger Krigsblogg 2007

    Jag har ett inlägg på min blogg som du förmodligen kommer att tycka är intressant...

    "Mordet på Dia al-Kawwaz' familj var lögn från början till slut..."  

  5. # Anonymous Anonym

    Finns det någon epostadress dit man kan skicka tips om material som passar på den här sidan. Jag har ett flagrant exempel, men jag kan ju inte gärna pula in det i den här tråden. Är det något jag har missat ?  

  6. # Blogger TT-kritik

    Mäjla gärna till stop-tt snabel a home punkt se  

  7. # Anonymous Anonym

    Detta läste jag i grattistidningen punktse den 30 nov:
    Fyra döda i Gazaattacker
    GAZA. Fyra medlemmar av Hamas väpnande gren dödades av israelisk militär i Gazaremsan under natten till igår. Det har ryktas om en större israelisk offensiv mot Gazaremsan nu efter den stora fredskonferensen i USA


    i) Den heter inte fredskonferens: http://annapolisconference.state.gov/
    ii) Är Israel galna, anfaller de efter en fredskonferens?
    iii) Varför blev de attackerade?
    iiii) Vad för rykten? Var kommer rykterna från? Varför ska de attackera Gaza?

    Tack för en bra blogg!
    (gick inte att mälja er)  

Skicka en kommentar



© TT-kritik

website stats